.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بی‌اطلاعی وزیر تعاون از لغو حکم مرتضوی

وزیر کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه بنده هنوز حکمی در خصوص لغو مدیریت مرتضوی از سازمان تأمین اجتماعی ندیده‌ام گفت: ما مرد قانون هستیم و در مرز قانون عمل می‌کنیم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، عبدالرضا شیخ‌الاسلامی در حاشیه برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان پارالمپیک 2012 که در تالار وحدت برگزار شد اظهار داشت: افزایش مستمری بازنشستگان طبق سنوات گذشته انجام می‌گیرد و این مشکلی برای دولت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیست.

وی تصریح کرد: افزایش مستمری مددجویان در سال جاری صورت گرفته است که سازمان بهزیستی پس از طی مراحل قانونی مابه‌التفاوت افزایش مستمری مددجویان را به حساب آنها واریز می‌کند.

شیخ‌الاسلامی در ادامه به اقدامات مشاوره ژنتیک که از سوی سازمان بهزیستی در کشور انجام می‌شود گفت: بناداریم این اقدامات را در سطح کشور گسترش دهیم این در حالی است که در برخی از نقاط کشور بنیاد‌های پیشگیری از معلولیت‌ها راه‌اندازی شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: زوجین قبل از بچه‌دار شدن می‌توانند با مراجعه به مراکز مشاوره در سطح کشور از خدمات این مراکز استفاده کنند.

شیخ‌الاسلامی در ادامه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص لغو حکم مرتضوی در سازمان تأمین اجتماعی گفت: بنده هنوز این حکم را ندیدم ضمن اینکه ما مرد قانون هستیم و در مرز قانون عمل  می‌کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه به اراده جدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت اجرای طرح پزشک خانواده در سطح کشور اشاره کرد و گفت: با تعاملی که با وزارت بهداشت وجود دارد این طرح در سطح کشور گسترش پیدا خواهد کرد ضمن اینکه در حال حاضر در چهار استان طرح پزشک خانواده اجرا می‌شود.

وی در ادامه به انتقاد برخی از مراکز درمانی و داروخانه‌ها در خصوص بدهی بیمه‌ها اشاره کرد و گفت: این بدهی‌ها به صورت معمول و رایج است و نگران‌کننده نیست چرا که از زمانی که داروخانه و یا مرکز درمانی اسناد خود را برای سازمان بیمه‌گر جهت دریافت مطالباتش می‌فرستد زمانی را طی می‌کند که این زمان طبیعی است.

شیخ‌الاسلام در پایان خاطر نشان کرد: سازمان بیمه سلامت ایرانیان یک سازمان نوپاست که باید حمایت‌های کامل از آن صورت گیرد و در آینده این سازمان می‌تواند خدمات بهتری را در سطح کشور ارائه کند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.